subscribe image

10% Reducere extra de bun venit

Inregistreaza-te la newsletter si te recompensam cu un voucher de 10% pentru urmatoarea comanda.

Sport4all

Impartaseste Pasiunea Pentru Sport

Termeni si Conditii

Termeni și condiții aplicabile vânzării de bunuri pe internet

  1. Introducere
  2. Acești termeni și condiții aplicabile vânzării de bunuri pe Internet (denumiți în continuare „Termeni și Condiții”) ai societății SC AMI DE SANTE SRL, București Sector 4, Piața Națiunilor Unite, nr. 3-5, B2, Scara 1, Etaj 5, Apartament 28, CUI RO40447556, e-mail contact@sport4all.ro, număr de telefon: 0758033033 (denumit în continuare „vânzător”) reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului în calitate de întreprinzător și ale cumpărătorului, stabilite în baza contractului de vânzare (denumit în continuare „contractul”), încheiat prin intermediul magazinului electronic www.sport4all.ro, (denumit în continuare „E-shop”) operat de vânzător.
  3. Cumpărătorul poate fi un consumator sau un întreprinzător. Un consumator este orice persoană fizică care acționează în alte scopuri decât cele ale activității sale comerciale sau profesionale. Un întreprinzător este o entitate care, în mod independent și pe cont propriu și pe propria răspundere, desfășoară orice activitate generatoare de venituri în calitate de comerciant sau similar, cu intenția de a face acest lucru în mod continuu pentru a obține profit. În scopul protecției consumatorilor, prin întreprinzător se înțelege, de asemenea, orice persoană care încheie contracte asociate cu afacerea sa, cu producția și/sau cu activități similare sau în cadrul exercitării profesiei sale independente și/sau o persoană care acționează în numele sau în contul întreprinzătorului.
  4. Termenii și condițiile aplicabile vânzării de bunuri (denumiți în continuare „Termeni și condiții”) constituie parte integrantă a contractului.

 

  1. Condiții de achiziție, încheierea contractului
  2. Cumpărătorul poate plasa comanda pentru bunurile vânzătorului prin intermediul E-shop-ului (denumit în continuare „comandă de cumpărare”) în care sunt prezentate cumpărătorului bunurile, inclusiv informațiile despre bunuri, o descriere a principalelor caracteristici ale bunurilor și prețul de cumpărare al acestora, precum și taxele aferente (inclusiv costurile de transport al bunurilor, plata bunurilor și costurile de ambalare). Prin plasarea unei comenzi, clientul își exprimă acordul în legătură cu formele de comunicare prin e-mail sau telefon, prin care vânzătorul își desfășoară activitatea. Pe de altă parte, cumpărătorul este responsabil pentru corectitudinea datelor transmise la plasarea unei comenzi.
  3. În ceea ce privește prezentarea bunurilor, caracteristicile și prețurile aferente sunt descrise pentru fiecare produs în parte pe site-ul sport4all.ro. În momentul plasării comenzii, cumpărătorul este de acord cu caracteristicile și prețurile produselor.
  4. Cumpărătorul va ține cont de faptul că nuanțele de culoare ale bunurilor prezentate prin intermediul magazinului electronic pot fi ușor distorsionate în comparație cu nuanțele reale ale bunurilor (cauze legate de calitatea imaginii și/sau de setările monitorului cumpărătorului).

Pentru anumite produse, este posibil ca stocul să se epuizeze până la finalizarea achiziției. În acest caz, veți fi anunțat în cel mai scurt timp posibil printr-o notificare (prin telefon sau e-mail). În funcție de noul termen de livrare comunicat, cumpărătorul poate accepta sau anula comanda. Ne rezervăm dreptul de a modifica cantitatea de produse din comandă sau de a anula comanda, în funcție de stocul disponibil, dar înainte de a face modificările, vă vom contacta telefonic pentru a vă notifica, fără nicio obligație ulterioară a uneia dintre părți față de cealaltă.

  1. Prezentarea bunurilor în magazinul electronic este considerată ca fiind propunerea de încheiere a contractului. Prin trimiterea comenzii de cumpărare, cumpărătorul acceptă această propunere. Contractul privind bunurile este considerat a fi încheiat în momentul în care vânzătorul primește Ordinul de cumpărare. Încheierea contractului este confirmată ulterior printr-un mesaj automat trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului, iar conținutul acestui mesaj include versiunea actualizată a acestor Termeni și condiții.
  2. Înainte de a plasa comanda de cumpărare în E-shop, cumpărătorul, la discreția sa, fie se va înregistra, fie va proceda la transmiterea comenzii de cumpărare fără înregistrare, în ambele cazuri, cumpărătorul trebuind să urmeze instrucțiunile prezentate în E-shop și va completa datele necesare în calitate de cumpărător – consumator sau de cumpărător – întreprinzător, toate datele introduse trebuie să fie corecte și adevărate. Datele obligatorii care trebuie completate sunt evidențiate (indicate cu bold), iar dacă nu sunt completate, contractul nu poate fi încheiat și/sau înregistrarea nu poate fi finalizată.
  3. În momentul înregistrării, cumpărătorul va dobândi un cont de utilizator care va fi securizat prin nume de utilizator și parolă, pe care cumpărătorul este obligat să le păstreze confidențiale și să nu le divulge unor terțe părți. Vânzătorul are dreptul de a anula contul de utilizator fără a fi obligat să motiveze și/sau să notifice cumpărătorul despre acest fapt; acest lucru va avea loc, în special, atunci când contul de utilizator nu a fost utilizat pentru o perioadă lungă de timp sau când a existat un abuz în legătură cu acest cont, sau atunci când cumpărătorul solicită vânzătorului să facă acest lucru. După ce contul de utilizator a fost creat și până la anularea acestuia, accesul prin intermediul contului de utilizator poate fi utilizat pentru a plasa următoarea comandă de cumpărare în magazinul electronic, utilizarea contului de utilizator în acest scop asigurând completarea rapidă a datelor necesare pentru plasarea comenzii de cumpărare.
  4. Prețul de achiziție reprezintă prețul în RON pe teritoriul României și în EURO în statele partenere ale Uniunii Europene, așa cum este indicat pentru fiecare produs în parte în E-shop, care reprezintă prețul de achiziție al produselor, inclusiv toate taxele și impozitele, inclusiv TVA în cuantumul legal. În momentul în care noile prețuri ale bunurilor sunt afișate în E-shop, prețurile anterioare ale bunurilor devin automat invalide/inaplicabile, cu excepția bunurilor comandate de către cumpărător în perioada în care prețul inițial era încă valabil. Prețurile afișate ale produselor sunt întotdeauna valabile în limita stocului disponibil. Poate exista varianta prețului derizoriu, care, în anumite situații, din cauza unor erori de natură tehnică sau umană, este posibil ca unele produse să fie afișate cu un preț mult mai mic decât prețul real de vânzare (de exemplu, un produs poate fi afișat cu prețul de 2,40 lei în loc de 240 lei). În aceste cazuri, în conformitate cu art. 1665, alin. 2 din Codul civil, comanda va fi anulată, iar clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail.
  5. Vânzătorul poate oferi promoții și/sau reduceri pentru produsele afișate. Acestea vor fi vizibile în descrierea produsului, în coșul de cumpărături și pe factură. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără o notificare prealabilă, fără a afecta comenzile care au fost deja plasate până la momentul modificării prețurilor. Prețul redus reprezintă prețul de referință, respectiv cel mai mic preț la care produsul a fost vândut în ultimele 30 de zile înainte de aplicarea reducerii.
  6. Pentru a comanda bunurile de pe E-shop, cumpărătorul va crea o comandă de cumpărare a bunurilor, care conține, în special, indicarea bunurilor și a cantității acestora (cumpărătorul „adaugă aceste bunuri în coș”), prețul de cumpărare și taxele asociate , metoda de plată a prețului de cumpărare și taxele asociate (pentru metoda de plată, a se vedea Condițiile de plată de mai jos). Înainte de a trimite comanda de cumpărare vânzătorului, cumpărătorul are întotdeauna posibilitatea de a verifica și/sau de a modifica datele introduse de cumpărător în comanda de cumpărare, ceea ce îi permite cumpărătorului să identifice și să corecteze eventualele greșeli făcute în ceea ce privește introducerea datelor în comanda de cumpărare. După verificarea datelor introduse în Comanda de cumpărare a bunurilor, dacă cumpărătorul este de acord cu conținutul Comenzii de cumpărare, cumpărătorul trimite Comanda de cumpărare vânzătorului, prin activarea (clic) butonului „Trimite Comanda de cumpărare” din E-shop. Vânzătorul confirmă imediat cumpărătorului primirea comenzii de cumpărare și/sau încheierea contractului pentru bunurile menționate în comanda de cumpărare, prin poșta electronică, la adresa de e-mail introdusă de cumpărător la plasarea comenzii de cumpărare; conținutul acestui e-mail de confirmare include, printre altele, detaliile comenzii de cumpărare a cumpărătorului și versiunea actualizată a Termenilor și condițiilor de vânzare.
  7. Prin plasarea comenzii de cumpărare prin intermediul magazinului electronic, cumpărătorul confirmă că a luat cunoștință de conținutul acestor Termeni și condiții și că le-a acceptat în forma lor valabilă la plasarea comenzii de cumpărare. Cumpărătorul este informat cu privire la acești Termeni și condiții înainte de a plasa Comanda de cumpărare și are posibilitatea de a lua cunoștință de conținutul acestora și de a plasa sau nu comanda de cumpărare.
  8. Fiecare comandă de achiziție este înregistrată sub un număr de înregistrare special și este administrată sub acest număr până la rezolvarea completă a acesteia. Cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului informații cu privire la statutul actualizat al comenzii de cumpărare, iar vânzătorul se angajează să îi furnizeze cumpărătorului astfel de informații.
  9. În cazul în care se încheie un contract individual de vânzare cu un cumpărător, iar dispozițiile acestuia sunt în contradicție cu dispozițiile prezentelor condiții generale, dispozițiile contractului individual de vânzare încheiat cu cumpărătorul vor avea prioritate.
  10. Bunurile livrate cumpărătorului rămân în proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de achiziție pentru aceste bunuri către vânzător.
  11. Riscul de deteriorare a bunurilor este transferat cumpărătorului în momentul în care bunurile sunt livrate cumpărătorului.
  12. Vânzătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul din cauza unei schimbări substanțiale a circumstanțelor sau din alt motiv valabil, de exemplu, dacă stocul de bunuri incluse în comanda de cumpărare a fost deja epuizat, dacă a avut loc o schimbare substanțială a prețului de achiziție a produselor comandate sau dacă prețul bunurilor a fost prezentat incorect în E-shop, dacă comenzile anterioare au fost refuzate sau dacă livrarea bunurilor ar avea loc la o dată ulterioară celei notificate de vânzător.

 

III. Condiții de livrare și garanție

  1. Toate comenzile Sport4all.ro sunt procesate și livrate de către SC AMI DE SANTE SRL din București, în limita stocului disponibil, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii. Fiecare comandă de achiziție este înregistrată sub un număr special de înregistrare și este gestionată sub acest număr până la finalizarea completă a acesteia.

Perioada de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate. Termenul de livrare poate fi prelungit în funcție de factori care nu depind de controlul nostru sau al companiei de curierat, cum ar fi condițiile meteorologice, condițiile de trafic, starea drumurilor naționale sau altele. Acestea sunt considerate livrate în momentul în care sunt predate curierului.

Pentru municipiul București – comenzile pot fi livrate între orele 9:00-17:00

Pentru celelalte orașe din România – comenzile pot fi livrate între orele 10:00-18:00.

Comenzile plasate în weekend vor fi livrate începând de luni, iar toate comenzile plasate înainte de ora 16.00 pleacă la destinație în aceeași zi. Comenzile plasate după această oră pleacă a doua zi.

Coletul este ambalat în cutii și are protecție pentru transport.

  1. TRANSPORTUL ȘI COSTURILE LEGATE DE COMENZI

2.1. Transport național, pe teritoriul României

Produsele sunt livrate cu firma de transport SAMEDAY prin curier rapid sau standard.

Pentru comenzi de până la 250 RON, transportul pe teritoriul României costă 20 RON (TVA inclus).

Pentru comenzi care depășesc 250 RON, transportul este GRATUIT (în România).

Costurile de expediere sunt configurate și calculate automat la check-out, înainte de plasarea comenzii.

Societatea SC AMI DE SANTE SRL are dreptul de a impune costuri suplimentare pentru ambalare, dacă este necesar.

2.2. Transportul internațional în țările UE

Comenzile din afara României sunt livrate prin intermediul companiei SAMEDAY în funcție de țara de destinație. Costurile de expediere sunt configurate conform tabelului de mai jos și sunt calculate automat la check-out.

  1. Vânzătorul are responsabilitatea față de cumpărător de a se asigura că bunurile nu conțin nicio lipsă de conformitate la livrare. În special: vânzătorul garantează cumpărătorului că, în momentul în care acesta din urmă primește bunurile, acestea au caracteristicile convenite, iar în absența unui astfel de acord, că bunurile au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător, sau la care cumpărătorul se poate aștepta în mod rezonabil, pe baza anunțului vânzătorului și al producătorului. Vânzătorul se va asigura că bunurile sunt în conformitate cu destinația lor, așa cum a fost exprimată de vânzător sau așa cum rezultă din natura bunurilor similare, că execuția și calitatea bunurilor sunt în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit, în cazul în care calitatea sau execuția a fost determinată în conformitate cu un eșantion sau un model, că bunurile sunt livrate în cantitatea, volumul sau greutatea corespunzătoare și că bunurile respectă toate legile aplicabile.
  2. În cazul în care lipsa de conformitate apare în termen de 24 de ore de la recepție, bunurile vor fi considerate neconforme la livrare, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau cu lipsa de conformitate.
  3. În cazul în care bunurile nu au proprietățile menționate mai sus, cumpărătorul va avea dreptul de a pretinde eliminarea, în timp util, a lipsei de conformitate, fără costuri, prin înlocuirea bunului sau a părții componente (în cazul în care numai acea parte componentă este afectată de lipsa de conformitate), cu condiția ca remedierea să nu fie inadecvată sau disproporționată în raport cu natura lipsei de conformitate (de ex.de exemplu, lipsa de conformitate poate fi eliminată într-un termen rezonabil), în caz contrar, prin repararea bunului sau a părții sale; în cazul în care aceste remedii nu sunt posibile, cumpărătorul va avea dreptul de a primi o reducere proporțională a prețului de achiziție sau de a rezilia contractul. Cumpărătorul va avea dreptul de a solicita o piesă nouă sau înlocuirea piesei sale; de asemenea, în cazul lipsei de conformitate eliminabile, dacă cumpărătorul nu poate utiliza bunul corespunzător din cauza apariției repetate a lipsei de conformitate după remediere sau din cauza unui număr mare de lipse de conformitate; în acest caz, cumpărătorul va avea dreptul de a rezilia contractul.

prețul de achiziție sau să rezilieze contractul. Cumpărătorul va avea dreptul de a solicita o piesă nouă sau înlocuirea piesei sale; de asemenea, în cazul unei neconformități eliminabile, dacă cumpărătorul nu poate utiliza bunul corespunzător din cauza apariției repetate a neconformității după remediere sau din cauza unui număr mare de neconformități; în acest caz, cumpărătorul va avea dreptul de a rezilia contractul.

  1. Cumpărătorul nu va avea nici un drept legat de lipsa de conformitate, în cazul în care cumpărătorul știa înainte de livrarea bunurilor că bunurile au o lipsă de conformitate sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat lipsa de conformitate.
  2. În cazul în care piesa prezintă o lipsă de conformitate care face parte din obligațiile vânzătorului, iar bunul este vândut la un preț mai mic sau este folosit, cumpărătorul va avea dreptul de a solicita o reducere corespunzătoare în locul unei înlocuiri.
  3. Încălcarea semnificativă a contractului este acea încălcare a obligațiilor esențiale, pe care partea responsabilă de încălcare o cunoștea la încheierea contractului sau, în ceea ce o privește, ar fi trebuit să cunoască faptul că, dacă cealaltă parte ar fi cunoscut încălcarea, nu ar mai fi încheiat contractul.
  4. În cazul în care executarea defectuoasă reprezintă o încălcare semnificativă a contractului, cumpărătorul are dreptul de a solicita înlăturarea neconformității prin livrarea de bunuri fără defecte sau de a solicita livrarea bunurilor lipsă, sau înlăturarea neconformității prin repararea bunurilor, sau o reducere corespunzătoare din prețul de vânzare sau rezilierea contractului.
  5. Cumpărătorul va notifica vânzătorului metoda de soluționare aleasă odată cu notificarea lipsei de conformitate sau fără întârzieri nejustificate după notificarea lipsei de conformitate. Soluția aleasă nu poate fi modificată de către cumpărător fără acordul vânzătorului; această dispoziție nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a solicitat înlăturarea unei neconformități care se dovedește a fi iremediabilă. În cazul în care vânzătorul nu înlătură neconformitatea într-un termen rezonabil sau notifică cumpărătorul cu privire la imposibilitatea înlăturării neconformității, cumpărătorul va avea dreptul de a solicita o reducere corespunzătoare a prețului de vânzare în schimbul eliminării neconformității sau poate solicita rezilierea contractului. În cazul în care cumpărătorul nu comunică la timp metoda de eliminare a neconformității, acesta își păstrează drepturile prevăzute în cazul unei încălcări nesemnificative a contractului.
  6. În cazul unei încălcări nesemnificative a contractului, cumpărătorul are dreptul la înlăturarea neconformității sau la reducerea corespunzătoare a prețului de vânzare. Până când cumpărătorul își exercită dreptul de a primi o reducere a prețului de vânzare sau de a elimina lipsa de conformitate, vânzătorul va putea livra piesele lipsă sau elimina lipsa de conformitate. Alte neconformități pot fi remediate de către vânzător, la discreția sa, prin repararea sau livrarea unei piese noi. Cumpărătorul nu are dreptul de a solicita rezilierea contractului în cazul unei încălcări nesemnificative.
  7. În cazul livrării de bunuri noi, cumpărătorul va returna vânzătorului, pe cheltuiala acestuia din urmă, bunurile livrate inițial, într-un mod convenit cu vânzătorul.
  8. Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa de conformitate a bunurilor vândute la preț redus, atunci când reducerea de preț se datorează existenței lipsei de conformitate; acesta nu este responsabil nici dacă lipsa de conformitate corespunde uzurii normale a bunurilor; în ceea ce privește bunurile folosite, vânzătorul nu este responsabil pentru gradul de uzură. Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa de conformitate a bunurilor cauzată de nerespectarea instrucțiunilor din manualul de întreținere, respectiv atunci când această nerespectare duce la deteriorarea bunurilor, de exemplu (haine) prin spălare la o temperatură incorectă, prin spălare cu alte haine de culori diferite sau prin spălare la mașină a bunurilor care pot fi spălate doar manual, de asemenea, prin curățarea chimică sau călcarea bunurilor care nu pot fi supuse acestor procese etc.
  9. Cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la lipsa de conformitate în termen de 30 de zile de la apariția acesteia, în caz contrar vânzătorul nu este responsabil.
  10. În cazul în care cumpărătorul nu notifică lipsa de conformitate în acest termen după ce ar fi putut să o descopere în urma unei verificări și a unei atenții corespunzătoare, instanța nu va recunoaște responsabilitățile vânzătorului care rezultă din lipsa de conformitate.

În cazul în care clientul dorește să înlocuiască produsul sau să îl returneze în întregime, acesta are opțiunea, pe baza documentelor fiscale emise online și a Certificatului de garanție, de a returna produsul în termen de 30 de zile de la data achiziției. Produsul nu trebuie să fie purtat, utilizat și nu trebuie să prezinte semne de uzură.

  1. În cazul în care produsele nu au un defect de garanție sau au un anumit defect și care au fost notificate, după această perioadă de 30 de zile, acestea pot fi reparate. Garanția nu include daunele cauzate produselor din cauza nerespectării indicațiilor menționate în Certificatul de garanție, accidentelor, neglijenței, utilizării necorespunzătoare a acestora sau altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de fabricație. Garanția oferită este asigurată pentru drepturile consumatorului, conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor, garanțiile asociate acestora și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
  2. Compania informează clienții că toate produsele vândute pe sport4all.ro sunt realizate manual, piesă cu piesă, prin urmare pot exista variații semnificative între un produs și altul. Imprimeurile pot fi ușor diferite față de imagine. Aceste caracteristici nu pot fi considerate defecte și nu vor fi acoperite de garanție. Vă recomandăm să respectați instrucțiunile de utilizare și întreținere furnizate de Certificatul de garanție trimis de sport4all.ro împreună cu produsul. Garanția acordată nu afectează drepturile consumatorilor prevăzute de legislația în vigoare. Drepturile consumatorilor sunt respectate în conformitate cu Legea 449/2003 modificată și completată prin Ordonanța 9/2016, OG 21/1992 cu modificările ulterioare și Legea 296/2004.

Rezolvarea reclamațiilor

  1. Reclamația privind înlăturarea unei neconformități va fi comunicată de către cumpărător la adresa vânzătorului: SC AMI DE SANTE SRL, București, sector 2, Calea Moșilor nr. 235A, clădirea C, etaj 2, apartament 12, cod poștal 020872, CUI RO40447556, e-mail contact@sport4all.ro, număr de telefon: 0758033033 sau (metoda recomandată) prin e-mail, folosind adresa: contact@Sport4all .ro
  2. Perioada de soluționare a reclamației începe din momentul în care vânzătorul primește bunurile.
  3. Pentru a permite soluționarea corespunzătoare a reclamațiilor, cumpărătorul este obligat să facă dovada atât a achiziționării bunurilor de la vânzător, cât și a faptului că dreptul de a reclama neconformitatea nu a expirat (de obicei, prin intermediul livrării/facturii); cumpărătorul va preda bunurile vânzătorului pentru evaluarea neconformității, pentru care vânzătorul este considerat responsabil și va informa vânzătorul cu privire la datele sale de contact, neconformitatea identificată și modalitatea aleasă de soluționare a reclamației. Bunurile predate de către cumpărător vânzătorului pentru evaluare în cadrul procedurii de soluționare a reclamației trebuie să fie curățate (spălate) și protejate împotriva deteriorării în timpul transportului, atunci când reclamațiile sunt trimise prin poștă, pentru a preveni eventualele deteriorări.
  4. În cazul în care cumpărătorul invocă dreptul privind înlăturarea unei neconformități, vânzătorul va confirma în scris că a fost invocat dreptul, care este obiectul reclamației, soluția de remediere convenită, inclusiv confirmarea reparației complete și timpul necesar pentru reparație sau eventualele argumente scrise în cazul respingerii reclamației.
  5. Vânzătorul se obligă să informeze cumpărătorul despre finalizarea procedurii de soluționare a reclamației prin e-mail sau telefonic, folosind datele de contact furnizate de cumpărător în reclamație sau adresa de e-mail/numărul de telefon înscrise pe comandă.
  6. Vânzătorul soluționează reclamația imediat, iar în cazuri mai complexe în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data la care cumpărătorul, după caz, a informat vânzătorul despre neconformitatea produsului și a predat produsul vânzătorului sau persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de primire a mărfii. Această perioadă nu include timpul necesar pentru efectuarea unei expertize profesionale în funcție de tipul de bunuri. Reclamația, inclusiv remedierea lipsei de conformitate, va fi soluționată fără întârzieri nejustificate, în termen de maximum 15 zile calculate de la data primirii reclamației și a bunurilor revendicate, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin de comun acord asupra unei perioade mai lungi; dacă perioada menționată anterior expiră fără ca reclamația să fie soluționată, acest lucru va fi considerat o încălcare semnificativă a contractului.

 

  1. Dreptul de retragere (returnare) al cumpărătorului din contractul de vânzare a bunurilor
  2. În cazul contractelor încheiate prin mijloace de comunicare la distanță (magazine online), cumpărătorul, în calitate de consumator, în conformitate cu O.U.G. 34/2014, are dreptul de a se retrage din contract în termen de 30 de zile de la preluarea bunurilor, iar în cazul achiziționării de bunuri între 1 noiembrie și 15 decembrie, până la data de 15 ianuarie a anului următor. În cazul mai multor livrări efectuate în cadrul unui singur contract, termenul va fi calculat de la data primirii ultimului bun livrat. Notificarea de retragere, considerată o declarație neechivocă, trebuie comunicată vânzătorului în termenul stabilit în conformitate cu cele menționate anterior. Retragerea poate fi comunicată prin utilizarea formularului de reclamație disponibil ca anexă la acești Termeni și condiții. Prin prezenta, vânzătorul stabilește, iar cumpărătorul își exprimă acordul că, în cazul utilizării formularului privind dreptul de retragere, nu sunt vizate bunurile împrumutate cu titlu gratuit și că termenul este oferit consumatorilor cu unicul scop de a le permite acestora să se familiarizeze în mod adecvat cu bunurile (ca în cazul punctelor de vânzare). În acest caz, vă vom trimite o confirmare de primire a cererii de retragere prin e-mail. Pentru a respecta termenul de returnare, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de returnare înainte de expirarea perioadei de 30 de zile.
  3. Produsul pe care există semne de uzură sau utilizare excesivă, zgârieturi, cioburi, șocuri, șocuri mecanice sau electrice nu va fi acceptat pentru returnare. Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile și/sau cadourile cu care a fost livrat (dacă este cazul).

De asemenea, în cazul în care pachetul de retur conține produse diferite de cele din formularul completat, după ce pachetul a fost verificat de către curier, ridicarea poate fi refuzată. În cazul în care ați achiziționat mai multe produse de același fel și doriți să le returnați pe toate, asigurați-vă că numai unul dintre ele a fost desigilat. Returnarea celorlalte produse este acceptată numai dacă acestea sunt sigilate.

  1. Vânzătorul va rambursa prețul bunurilor returnate primite de la cumpărător în baza contractului în termen de 5-14 zile de la data retragerii din contract, în același mod în care bunurile au fost primite de cumpărător, dacă nu s-a convenit altfel. Cu toate acestea, vânzătorul nu va fi obligat să ramburseze prețul bunurilor înainte ca cumpărătorul să preia bunurile returnate.

Cheltuielile de transport aferente acestei operațiuni sunt suportate de SC AMI DE SANTE SRL.

  1. În cazul în care clientul a plătit valoarea comenzii sale aprobate înainte de a declara că dorește să anuleze și Societatea a încasat-o deja, atunci Societatea returnează în termen de 5 (cinci) – 14 (paisprezece) zile calendaristice valoarea primită în același mod în care a fost plătită.
  2. În cazul în care a fost dat un ordin de plată în numele clientului, dar Societatea nu a încasat suma respectivă, atunci Societatea este obligată, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, să urgenteze toate acțiunile și declarațiile necesare către fiecare organism competent pentru a notifica anularea comenzii și are obligația de a returna suma către client.

Retururile sunt acceptate dacă produsul este în stare perfectă și dacă nu lipsește nimic din ambalajul original (etichete etc.), iar dovada achiziției trebuie să fie inclusă în pachet împreună cu formularul de returnare.

  1. Formularul de returnare poate fi trimis de către cumpărător la următoarea adresă a vânzătorului: SC AMI DE SANTE SRL, București Sector 2, Calea Moșilor nr. 235A, corp C, etaj 2, apartament 12, cod poștal 020872, CUI RO40447556, sau la adresa de e-mail a vânzătorului contact@sport4all.ro. Cumpărătorul va transmite vânzătorului, împreună cu formularul de retur și numărul comenzii, data primirii bunurilor și numărul de cont al cumpărătorului, inclusiv datele bancare pentru returnarea banilor (dacă se solicită ca suma de bani plătită să fie returnată în contul bancar al cumpărătorului).
  2. În cazul în care cumpărătorul notifică retragerea din contract, rezilierea contractului va intra în vigoare la data comunicării către vânzător. Cumpărătorul va trimite bunurile la adresa vânzătorului SC AMI DE SANTE SRL, București, sector 2, Calea Moșilor nr. 235A, clădirea C, etaj 2, apartament 12, cod poștal 020872, CUI RO40447556, e-mail contact@sport4all.ro, împreună cu toate documentele, inclusiv formularul de retur completat și o copie a facturii, nepurtate, nedeteriorate, curate, în ambalajul original, în starea în care au fost primite de la vânzător, în termen de 30 de zile de la data retragerii din contract. Prin prezenta, vânzătorul informează cumpărătorul că, în cazul în care cumpărătorul este de acord să utilizeze dreptul de retragere din contract, așa cum este prezentat mai sus, cumpărătorul va fi obligat să suporte doar costurile legate de returnarea bunurilor vânzătorului, inclusiv dacă bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate prin serviciul poștal obișnuit. Cumpărătorul este de acord să asigure returnarea bunurilor într-un mod adecvat pentru a le proteja împotriva deteriorării în timpul returnării. Bunurile returnate de către cumpărător în aplicarea dreptului său de retragere sub forma plății către beneficiarul comisionului de transport vor fi acceptate de către vânzător.
  3. Cumpărătorul nu poate, printre altele, să se retragă dintr-un contract în ceea ce privește bunurile adaptate la cererea sau pentru cumpărător, bunurile care se degradează ușor sau bunurile combinate definitiv cu alte bunuri pe baza unei comenzi sau bunurile scoase din ambalajul original care nu pot fi returnate din motive de igienă.
  4. Prin prezenta, cumpărătorul își exprimă acordul ca, în cazul în care vânzătorul trimite unul sau mai multe cadouri împreună cu bunurile achiziționate, iar cumpărătorul își exercită dreptul de a se retrage din contract, atunci condiția suspensivă care prevedea că cumpărătorul va fi obligat să returneze bunurile împreună cu cadourile primite va fi îndeplinită. În caz contrar, valoarea cadoului va fi reținută din suma rambursată. De asemenea, în cazul nereturnării produselor din anumite promoții sau oferte speciale, cum ar fi „1+1 ron”, „3+1 ron”, „50% reducere la al doilea produs achiziționat” sau „30% reducere la orice produs achiziționat împreună cu un produs impus”, dacă în cazul returnării unuia dintre produse nu mai este îndeplinită condiția promoției, prețul produselor păstrate va fi recalculat la valoarea standard, fără a beneficia de promoția respectivă.

Compania își rezervă dreptul de a solicita costuri de returnare pentru clienții cu un număr mare de retururi (mai mult de 3 retururi în ultimul an, procent mai mare de 50% comenzi returnate din numărul total de comenzi, etc.). De asemenea, vom deduce costul de transport din suma rambursată dacă trimiteți produsul prin alt curier decât cel trimis de compania noastră fără a plăti costul de transport la expediere.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică numai consumatorului definit ca persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, astfel cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Prevederile OUG 34/2014 nu se aplică contractelor încheiate între două persoane juridice.

  1. Drepturi și obligații rezultate din executarea neconformă (Procedura de reclamații)
  2. Prezentul articol se aplică exclusiv drepturilor și obligațiilor părților care decurg din contractul încheiat de vânzător cu cumpărătorul care este consumator; în special, prezentul articol reglementează drepturile care decurg din nerespectarea contractului. Cumpărătorul poate sesiza sau reclama orice problemă, reclamație, somație, etc. în scris, prin poștă, la adresa din București, sector 2, Calea Moșilor nr. 235A, corp C, etaj 2, apartament 12, cod poștal 020872, CUI RO40447556, prin telefon la nr. 0040 758 033 033, sau prin e-mail la adresa: contact@sport4all.ro.

 

  1. Livrarea mărfurilor și condițiile de plată
  2. Prețul de vânzare și taxele aferente privind livrarea bunurilor vor fi plătite de către cumpărător prin următoarele mijloace:

Modalitatea de plată la livrarea bunurilor livrate cumpărătorului, care determină exigibilitatea prețului de vânzare a bunurilor și a taxelor aferente. Vânzătorul nu va solicita nicio plată în avans, cu excepția cazului în care se convine altfel.

Transfer bancar prin intermediul aplicației de plată Netopia Payment, care poate fi găsită pe site-ul magazinului;

Transfer bancar în contul bancar al vânzătorului, în RON nr. RO65INGB000099999912764553, deschis la Ing Bank.

Pentru plățile internaționale – Plata comenzii se face în avans, la finalul comenzii, cu cardul sau prin transfer bancar în contul bancar al societății SC AMI DE SANTE SRL cont EURO RO23INGB000099999913273298, deschis la ING BANK, VALABIL NUMAI PENTRU ȚĂRILE DIN UNIUNEA EUROPEANĂ.

  1. Vânzătorul va livra bunurile prin intermediul unui transportator rutier de mărfuri ales de vânzător, cu excepția cazului în care se convine altfel, la adresa indicată de cumpărător în formularul de comandă a bunurilor. Vânzătorul nu va permite ridicarea personală a bunurilor sau livrarea acestora la o altă adresă.

Prețul transportului

  1. Alte drepturi și obligații ale părților în legătură cu transportul de mărfuri pot fi stipulate în condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă este cazul. Prețul de transport și alte informații suplimentare pot fi găsite la adresa: https://www.sport4all.ro/
  2. Vânzătorul are dreptul de a impune costuri suplimentare pentru ambalare, dacă este necesar.
  3. Înainte de plasarea comenzii, vânzătorul va informa cumpărătorul cu privire la prețul transportului și al pachetului (taxele aferente), care trebuie să fie confirmate de către cumpărător înainte de plasarea comenzii la check-out.
  4. Cu excepția cazului în care se convine asupra tipului de colet, vânzătorul va ambala bunurile în modul obișnuit sau în modul necesar pentru protecția și conservarea bunurilor în timpul transportului și depozitării.
  5. Cumpărătorul are obligația de a prelua bunurile de la transportator. În cazul livrării unei comenzi incomplete sau a unui colet vizibil deteriorat, cumpărătorul va avea dreptul de a refuza preluarea bunurilor. În cazul în care cumpărătorul refuză să preia bunurile în conformitate cu cele menționate mai sus sau preia bunurile în ciuda deteriorării vizibile a acestora, atunci cumpărătorul se angajează să semneze, împreună cu transportatorul, un protocol privind bunurile deteriorate în care să menționeze toate neconformitățile (inconvenientele) și pe care îl va trimite vânzătorului fără întârzieri nejustificate.
  6. Luarea de către o persoană a unui bun nesolicitat nu va fi considerată acceptare a ofertei și nici un contract încheiat, fiind obligată să returneze imediat produsul.
  7. Cumpărătorul va trebui să achite prețul bunurilor achiziționate și taxele aferente prin metoda de plată aleasă fie înainte de livrarea bunurilor (prin card sau transfer bancar), fie după ce bunurile îi sunt livrate (plată la livrare) înainte de a putea vedea bunurile, dacă metoda de transport convenită exclude posibilitatea unei inspecții vizuale prealabile.

 

 

 

 

VII. Confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal

  1. Datele cu caracter personal furnizate de către cumpărător vânzătorului în scopul plasării comenzii, executării contractului sau datele contului utilizat vor fi colectate, prelucrate și păstrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Prin prezenta, vânzătorul își exprimă acordul de a nu dezvălui aceste date cu caracter personal decât în conformitate cu legea către o terță parte, cu excepția transportatorului care va livra bunurile și căruia îi vor fi dezvăluite datele cu caracter personal strict necesare pentru a asigura o bună livrare. Cumpărătorul își exprimă acordul ca datele sale personale să fie stocate în baza de date personale a vânzătorului (în format electronic prin mijloace electronice sau în format tipărit prin mijloace neelectronice), respectând datele comunicate vânzătorului în comanda de bunuri, iar stocarea în baza de date a vânzătorului se face până la atingerea obiectivelor pentru care au fost colectate datele, după atingerea obiectivelor acestea urmând a fi șterse.
  2. Prin plasarea comenzii, cumpărătorul își exprimă în mod voluntar consimțământul expres pentru ca datele sale personale să fie prelucrate de către vânzător. În conformitate cu dispozițiile legale, cumpărătorul are următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de a interveni asupra datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a nu face obiectul unei decizii individuale și dreptul de a se adresa instanței. În același timp, cumpărătorul are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal care îl privesc și de a solicita ștergerea acestor date prin trimiterea unui e-mail la adresa: contact@sport4all.ro

Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate și trimise la adresa: București, sector 2, Calea Moșilor nr. 235A, clădirea C, etaj 2, apartament 12, cod poștal 020872, CUI RO40447556 în atenția SC AMI DE SANTE SRL, cumpărătorul își poate exercita dreptul de a interveni asupra datelor, după cum urmează:

Corectarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă cu dispozițiile legale privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, în special a datelor incomplete sau inexacte;

Transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu respectă dispozițiile legale privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;

Notificarea părților terțe cărora le-au fost divulgate datele, în cazul în care această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu implică un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

De asemenea, prin excepție de la prevederile anterioare, SC AMI DE SANTE SRL poate furniza datele cu caracter personal ale Cumpărătorului către alte societăți cu care se află în relații de parteneriat, dar numai pe baza unui angajament de confidențialitate din partea acestora prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face în conformitate cu legislația în vigoare. Furnizarea datelor ar putea fi făcută către următorii parteneri: furnizori de servicii de curierat, furnizori de servicii de marketing, furnizori de servicii de plată/bancare, servicii de telemarketing sau alte servicii, asigurători, etc.

  1. Prin plasarea comenzii, cumpărătorul își exprimă consimțământul expres de a primi informații comerciale și promoționale de la vânzător la adresa sa de e-mail (cu excepția cazului în care acest consimțământ nu este dat în comandă), inclusiv newsletter-ul vânzătorului. Buletinul informativ include, de exemplu, informații despre noutăți, informații despre produse și publicitate, precum și despre serviciile noastre. Veți primi buletinul nostru informativ până când vă dezabonați de la newsletter. Dezabonarea este posibilă în orice moment prin intermediul unei notificări corespunzătoare către vânzător. Prin dezabonare, veți interzice utilizarea adresei dvs. de e-mail pentru buletinul informativ. Această interdicție nu va afecta e-mailurile pe care vânzătorul le trimite în scopul îndeplinirii contractelor încheiate.
  2. Contractul va fi arhivat în arhiva electronică a vânzătorului în scopul înregistrării și executării sale și va fi accesibil doar vânzătorului, nu și cumpărătorului.

 

 

 

VIII. Informații comerciale și cookie-uri

  1. Prin prezenta, cumpărătorul își exprimă consimțământul de a primi pe adresa sa electronică informații despre bunuri, servicii sau alte informații ale vânzătorului, inclusiv oferte promoționale aparținând vânzătorului.
  2. Prin prezenta, cumpărătorul își exprimă consimțământul cu privire la plasarea de cookie-uri pe computerul său. În cazul în care achizițiile de pe site ar putea fi efectuate și obligațiile vânzătorului care decurg din contract ar putea fi executate fără plasarea de cookie-uri în computerul cumpărătorului, atunci cumpărătorul va putea să își retragă consimțământul cu privire la cele menționate anterior, în orice moment.

 

  1. Drepturi de autor
  2. Pentru acest site – textele, codul, imaginile, grafica, elementele de grafică web, bazele de date și altele sunt proprietatea SC AMI DE SANTE SRL. Orice utilizare a acestuia în scopuri comerciale, inclusiv copierea, descărcarea de fișiere în orice rețea, este strict interzisă fără acordul scris al SC AMI DE SANTE SRL

2.Sport4all.ro poate conține documente, imagini, informații sau alte materiale care nu sunt proprietatea administratorului, cum ar fi fotografii, clip art, sau nume, embleme, logo-uri, sigle și alte mărci ale unor terțe părți, acestea fiind proprietatea companiilor partenere.

3.Orice prezentare este pusă la dispoziția cumpărătorilor numai pentru uz personal și necomercial. Cumpărătorul, vizitatorul, nu poate, sub nicio formă, să copieze, să distribuie, să transfere, să utilizeze, să reprezinte, să reproducă, să publice, să licențieze, să producă materiale modificate sau să vândă date, software, produse sau servicii obținute din această prezentare.

  1. Vânzătorul, societatea SC AMI DE SANTE SRL, poate face modificări și corecturi în orice moment în legătură cu informațiile publicate, care pot conține erori și inexactități, și nu poate fi tras la răspundere pentru pierderile rezultate din utilizarea informațiilor, software-lor, produselor și serviciilor din această prezentare. De asemenea, nu ar trebui să fie considerată responsabilă pentru orice apariție de perturbări funcționale pe internet și pentru orice pierderi cauzate de astfel de perturbări pentru utilizatori.
  2. Cumpărătorul sau vizitatorul site-ului va fi pe deplin responsabil pentru orice utilizare a acestor prezentări. El nu trebuie să facă niciun demers care să ducă la deteriorarea fondului de comerț al Sport4all.ro sau care să provoace o pierdere financiară pentru SC AMI DE SANTE SRL.
  3. Cumpărătorul, vizitatorul nu poate modifica, copia, distribui, transmite, reproduce, licenția, produce materiale modificate sau vinde informații, software, produse sau servicii obținute din prezentarea acestui site.
  4. Se acordă atenția cuvenită pentru a vă proteja informațiile personale. Aceste principii de confidențialitate vă vor răspunde la întrebările dvs. cu privire la informațiile pe care le colectăm și la modul în care acestea sunt utilizate.

 

  1. Alte informații
  2. Toți clienții care intră pe site-ul sport4all.ro și furnizează date cu caracter personal către SC AMI DE SANTE SRL își exprimă consimțământul cu condiția ca SC AMI DE SANTE SRL să poată trimite prin e-mail informații despre noutățile apărute pe site; prelucrarea datelor și informațiilor personale de către societate pentru realizarea de studii de piață sau trimiterea de materiale promoționale și conform legii 677/2001 clientul are dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să ne contactați prin intermediul secțiunii „Contact” de pe site, prin e-mail sau la numărul de telefon 0040 758 033 033.
  3. În cazul în care legea țării de origine a cumpărătorului îi conferă acestuia mai multe drepturi decât cele stipulate în acești Termeni și condiții și dacă aceste drepturi nu pot fi eliminate prin acordul părților, se va aplica legea țării cumpărătorului. În cazul în care legislația țării de origine a cumpărătorului reglementează o autoritate administrativă competentă în scopul soluționării extrajudiciare a litigiilor care decurg din contracte, atunci această autoritate va fi întotdeauna competentă să soluționeze litigiile extrajudiciare cu consumatorii care decurg din contracte.
  4. Relația dintre vânzător și cumpărător este guvernată de legea română și se stabilește competența instanțelor românești pentru orice litigiu și pentru toate litigiile care decurg din contract.
  5. Cumpărătorul își exprimă acordul pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în scopul executării contractului. Costul utilizării acestor mijloace de comunicare la distanță va fi suportat de către cumpărător (costul de conectare la internet etc.), iar aceste costuri nu vor fi diferite de tariful de bază.
  6. Un formular de reclamație din contract este atașat ca anexă.
  7. Acești Termeni și Condiții se vor aplica începând cu 01.03.2023, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții fără notificare prealabilă. Astfel de modificări nu vor afecta drepturile și obligațiile născute în perioada în care a fost în vigoare forma anterioară a acestor Termeni și Condiții.

 

 

loading gif

Available Coupon

X