December SALE -30% si livrare gratuita
In Decembrie, la orice comanda peste 200 LEI te recompensam cu 30% reducere si livrare gratuita. Foloseste codul DEC30 pe checkout.
December SALE - 30% Reducere si livrare gratuita la comenzi peste 200 LEI: Cod: DEC30
Clienții Sport4all.ro pot returna produsele achiziționate în termen de maxim 30 (treizeci) de zile de la primirea comenzii. Produsul comandat poate fi returnat în aceleași condiții în care a fost livrat, cu eticheta originală intactă, cu ambalajul original și cu documentele de livrare care l-au însoțit, conform O.U.G. 34/2014.
Produsul pe care există semne de uzură sau utilizare excesivă, zgârieturi, cioburi, lovituri, șocuri mecanice sau electrice nu va fi acceptat pentru returnare. Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile și/sau cadourile cu care a fost livrat (dacă este cazul).
De asemenea, în cazul în care pachetul de retur conține produse diferite de cele din formularul completat, după ce pachetul a fost verificat de către curier, ridicarea poate fi refuzată.
Dacă ați cumpărat mai multe produse de același tip și doriți să le returnați pe toate, asigurați-vă că numai unul dintre ele a fost desigilat. Returnarea celorlalte produse este acceptată numai dacă acestea sunt sigilate.
În cazul unui retur la easybox, completați formularul de retur din contul de client și selectați livrarea personală la easybox (această opțiune vă va fi afișată dacă produsul este eligibil). Veți primi imediat prin e-mail și SMS un cod PIN/QR cu ajutorul căruia veți putea deschide ușa dulapului în care veți lăsa produsul.
Puteți returna la easybox doar produsele eligibile, în funcție de tipul și dimensiunea produsului.
Pentru a verifica eligibilitatea produsului pe care doriți să îl returnați, verificați dacă pe formularul de retur este afișată opțiunea return to easybox. Dacă aceasta nu este afișată, înseamnă că produsul dvs. nu este eligibil pentru această metodă de returnare.
Asigurați-vă că produsul pe care îl returnați este ambalat într-un ambalaj care respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, inclusiv a ambalajului, nu depășește 20 de kilograme. Dimensiunile sertarelor easybox:
Imediat ce ați completat formularul de returnare, veți primi prin e-mail și SMS un cod QR pe care îl veți folosi pentru a deschide un sertar. Acesta se scanează la easybox, lângă ecranul dedicat.
După scanarea codului, se va deschide un sertar corespunzător produsului dumneavoastră. În cazul în care produsul nu încape în sertarul deschis automat, puteți opta pentru o altă dimensiune a sertarului, care să nu depășească 47 x 44,5 x 10 cm. După ce ați plasat produsul în sertarul corect, asigurați-vă că finalizați procesul de returnare de pe ecran. Dacă, din diverse motive, ați abandonat procesul de returnare, puteți scana din nou codul QR pentru a parcurge pașii de mai sus.
După finalizarea returului, veți fi notificat prin e-mail când produsul ajunge la depozitul Sport4all.
Între 5 și 14 zile lucrătoare de la data returului, valoarea comenzii va fi returnată în contul din care a fost efectuată plata.
Costurile de transport aferente acestei operațiuni sunt suportate de SC AMI DE SANTE SRL.
În cazul în care clientul a plătit valoarea comenzii sale aprobate înainte de a declara că dorește să anuleze și Societatea a încasat-o deja, atunci Societatea returnează în termen de 5 (cinci) – 14 (paisprezece) zile calendaristice valoarea primită în același mod în care a fost efectuată plata.
În cazul în care un ordin de plată a fost dat în numele clientului, dar Societatea nu a încasat suma respectivă, atunci Societatea este obligată, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, să urgenteze toate acțiunile și declarațiile necesare către fiecare organism competent pentru a notifica anularea comenzii și are obligația de a returna suma către client.
Prin prezenta, cumpărătorul își exprimă acordul ca, în cazul în care vânzătorul trimite unul sau mai multe cadouri împreună cu bunurile achiziționate, iar cumpărătorul își exercită dreptul de retragere din contract, atunci condiția suspensivă care prevedea că cumpărătorul va fi obligat să returneze bunurile împreună cu cadourile primite va fi îndeplinită. În caz contrar, valoarea cadoului va fi reținută din suma restituită. De asemenea, în cazul nereturnării produselor din anumite promoții sau oferte speciale, cum ar fi „1+1 ron”, „3+1 ron”, „50% reducere la al doilea produs achiziționat” sau „30% reducere la orice produs achiziționat împreună cu un produs impus”, dacă în cazul returnării unuia dintre produse nu se mai îndeplinește condiția promoției, prețul produselor păstrate va fi recalculat la valoarea standard, fără a beneficia de promoția respectivă.
Compania își rezervă dreptul de a solicita costuri de returnare pentru clienții cu un număr mare de retururi (mai mult de 3 retururi în ultimul an, procent mai mare de 50% comenzi returnate din numărul total de comenzi, etc.). De asemenea, vom deduce costul de transport din suma rambursată dacă trimiteți produsul prin alt curier decât cel trimis de compania noastră fără a plăti costul de transport la expediere.
Returnarea este acceptată dacă produsul este în stare perfectă și nu lipsește nimic din pachetul care a fost livrat prima dată (etichete, etc.), iar dovada de cumpărare trebuie să fie inclusă în pachet împreună cu formularul de returnare, din contul de client sau formularul de returnare de aici.
Formular de returnare
Vă rugăm să împachetați produsul în pachet astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului înapoi la noi, să completați formularul de retur cu toate datele solicitate, inclusiv contul bancar necesar pentru rambursare. Ulterior, vom trimite un curier să ridice coletul.
Adresa de livrare a mărfurilor: SC AMI DE SANTE SRL, Chitila Logistic Hub, Str. Rudeni 77, Chitila 077045, județul Ilfov, e-mail contact@sport4all.ro, număr de telefon: 0040 758 033 033.
Sau, din contul dumneavoastră, puteți iniția o returnare a comenzii.